Slik kommer du i gang

Vi setter stor pris på at du vil starte en innsamling for Barnekreftforeningen. Din støtte og engasjement gir håp til barn og ungdom med kreft og deres familier. Å starte en innsamling skal være gøy og enkelt og alle kan bli med- privatpersoner, skoler, barnehager, bedrifter, lag, vennegjenger. Vi har laget noen tips til deg for at du skal lykkes med din innsamling.

Kort fortalt

Opprett din innsamling

Gi innsamlingen din et navn, sett et mål for hvor mye du ønsker å samle inn og lag en beskrivelse for hvorfor du samler inn til Barnekreftforeningen.

Del innsamlingen

Del siden din med venner og bekjente og la dem vite hvorfor innsamlingen er viktig for deg- det er det de bryr seg mest om. Deretter kan du dele i sosiale medier gjerne med en personlig melding og oppfordring til å bli med i kampen mot barnekreft.

Oppdater og takk

Folk som gir eller ønsker å gi til din innsamling ønsker ofte å følge med på fremgangen i innsamlingen. Hold giverne dine oppdatert med milepæler underveis, og motiver dem til å dele videre. På siden din kan du skrive meldinger og sende ut e-post til alle som har gitt. Husk å takke alle som bidrar.

Jeg er klar for å gå videre

Sammen kan vi bekjempe barnekreft